Tuesday, July 28, 2009

Pesara...

Byk peristiwa berlaku actually in my life these past few days.....
But everytime aku try nk menaip my story, aku mcm blank....
Tk tahu mcm nk start, everytime bila aku start menaip a word or sentences...
Sure aku akan delete after aku ulang balik apa yg aku story...
Rasa ayat tk best la, boring pon ade....may be sbb aku dh lama bersara from berblogging

Dan aku termenung lagi....dan lagi sambil memikirkan mcm nk mulakan ayat yg best
Dan tiba-tiba aku rasa lapar....aku terus berlari anak ke tingkat bawah
Nasib baik ada Gardenia Delicia Choco Raisin....sedap roti nih!!!
Kak Suzana la yg introduce aku pd roti nih,
Tanpa sedar aku dh mkn 3 keping Choco Raisin, buruk lantak sungguh!!!

Dalam bulan ni saje ramai juga bloggers2 yg aku jumpa....
Excited jugak jumpa diaorg nih coz selama nih aku kenal diaorg through internet
Almost everything diaorg cerita dlm blog masing2,
Menyebabkan aku rasa mcm kenal sgt2 dgn diaorg nih...

Tadi keluar dgn member, dia ajak mkn kt Johnnys, wangsa maju...
Bila aku masuk kedai tu, aku rasa mcm penah dtg je sini....
Tp sebenarnye ni baru first time dtg...
Then teringat, dlm blog Peeja, dia n family selalu mkn kt sini....
Gara2 selalu sgt baca blog org, ni la padahnye....

Ok la, aku dh ngantuk pulak....
Air cond sejuk sgt....next time aku try update bebyk....

Bye